Cum comand produse bio online?

Contact

Nume firmă Biotika: SC Vita Line Sport SRL
Date fiscale: RO22771510, J05/2919/2007
Capital social: 20 000 RON
Adresă: Strada Ogorului, nr. 146, Oradea
Telefon: 0359 / 889 387

Coșul de cumpărături

Biotika a creat un sistem de comandă simplu, rapid și eficient. Pentru realizarea unei comenzi nu este necesară înregistrarea. Comanda minimă care se poate plasa pe biotika.ro, în cazul în care cupoanele promoționale sunt active, este de 100 lei.

Pasul 1 - Alege produsul dorit

Odată ce ai găsit produsul dorit dă click pe butonul „Adaugă în coș”. Produsul va fi automat introdus în coșul tău de cumpărături.
Poți alege să vezi coșul de cumpărături sau poți continua cumpărăturile pe site. Dacă ai ales să vezi coșul de cumpărături, se va deschide pagina coșului, unde vei vizualiza lista produselor și unde vei putea să actualizezi cantitatea dorită sau să ștergi unul sau mai multe produse din coș.
Poți oricând să vizualizezi coșul de cumpărături și să îți continui cumpărăturile prin butonul „Continuă cumpărăturile”.
La terminarea cumpărăturilor selectează unul din câmpurile „Nu sunt membru (comand fără să fiu membru)” sau „Sunt membru (vreau să devin membru)”. În cazul în care nu ești membru, dar dorești să devii, dă click pe butonul „Sunt membru (vreau să devin membru)” și completează câmpurile obligatorii pentru acest serviciu.

Pasul 2 - Completează datele personale

Completează datele de livrare. În funcție de tipul facturii pe care o dorești, alege unul din câmpurile „Persoană fizică” sau „Persoană Juridică (SRL, PFA etc.)”, secțiunea Date facturare. Completează apoi datele personale sau datele firmei tale. După completarea câmpurilor obligatorii, selectează una din modalitățile de plată (plata ramburs, plata online cu cardul, bifează secțiunea „Sunt de acord cu Politica de confidențialitate” și dă click pe butonul „Trimite comanda”.
În urma realizării comenzii vei primi automat un e-mail care va conține următoarele date: numele produselor comandate, prețurile lor fără și cu TVA, modalitatea de plată, timpul de livrare și, după caz, factura proformă aferentă comenzii.

Care este costul transportului?

Produsele Biotika vor fi livrate prin una din firmele de curierat rapid Fan Courier sau GLS, în toată țara. Magazinul Biotika nu vinde produse în străinătate.
Transportul este GRATUIT în condițiile în care valoarea totală a achiziției depășește suma de 200 lei.
În cazul în care valoarea cumpărăturilor este mai mică decât suma amintită, costul transportului este de 15 lei.

Informații despre livrare

Pentru livrarea comenzilor Biotika utilizează serviciile firmelor de curierat rapid Fan Courier și GLS.

Produsele vor fi livrate în 2-3 zile lucrătoare de la confirmarea preluării comenzii. În cazul în care produsul dorit apare pe site ca indisponibil, te rugăm să iei legătura cu noi pentru mai multe detalii.

Care este modalitatea de plată?

* Ramburs (se achită numerar în momentul primirii coletului)
* Plata online cu cardul

PlatiOnline

* Se poate efectua plata online folosind cardul personal, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/ CVC2).

Master CardMaster Card SecureVISAVISA Electron

* Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
* Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
* Siguranța informațiilor este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului tău, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile tale sunt în sigurantă.
* Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii tale.

Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele Biotika.

Cum pot afla dacă produsul este în stoc?

În pagina fiecărui produs sunt oferite informații referitoare la disponibilitatea stocului. Aceste informații sunt actualizate periodic și pot fi:
* În stoc - produsul se află în stoc și este imediat livrabil.
* Indisponibil - produsul nu este disponibil momentan, însă ne puteți contacta pentru mai multe informații.

Cum pot restitui un produs cumpărat?

Produsele achiziționate se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primire în cazul în care respectați următoarele:
* Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de transport.
* Returnarea banilor se va face prin aceeași metodă de plată folosită la comanda inițială, în cazul în care nu se convine împreună cu clientul o altă modalitate. Termenul de returnare a sumelor este de 72 de ore din momentul primirii și verificării produsului.
* În aceste 14 zile calendaristice de la cumpărare nu ești obligat să dezvălui motivul nemulțumirii.

Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Dacă dorești să returnezi comanda, te rugăm să completezi acest FORMULAR DE RETUR. Formularul este doar un model și nu este obligatoriu.

Cum pot anula o tranzacție?

Anularea tranzacției este posibilă doar telefonic fără obligația de a menționa motivul anulării acesteia. Dacă nu poți fi contactat pentru a confirma tranzacția, comanda va fi automat anulată în 48 de ore. După anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia. Durata deblocării fondurilor depinde întru totul de bancă. Biotika nu exercită nicio influență asupra politicii băncii.

Dacă am reclamații, cui mă adresez?

Pentru informații și suport poți folosi formularul de contact sau să ne scrii la adresa de email contact[@]biotika.ro (fără parantezele pătrate). Vei primi un răspuns în 1-2 zile lucrătoare. Ne poți contacta și telefonic la numărul 0359.889.387, de luni până vineri între orele 8.30-16:30.
Ca să creștem operativitatea, te rugăm să specifici în e-mail toate detaliile relevante pentru situația sesizată, cum ar fi: numele și codul produsului, numărul și data facturii, etc.